Dziczyzna w Biedronce
Październik 18
11:34
2017
Wydrukuj
Przyzwyczailiśmy się już, że stałą ofertę mrożonej dziczyzny od pewnego czasu możemy znaleźć w wybranych dyskontach sieci Lidl. Ciągła obecność mięsa dzikich zwierząt świadczy o jego względnej popularności wśród klientów. Do Lidla jest ono dostarczane przez Elite Expeditions pod marką Dziki Trop. W tyle nie pozostaje główny konkurent niemieckiej sieci sklepów – portugalska Biedronka. Świeże mięso z dzika i jelenia pojawiło się w niektórych dyskontach z logo siedmiokropki w ramach akcji czasowej pod nazwą „Biedronka smakuje domem. Kuchnia polska”.
Oferta obowiązuje do 25 października lub do wyczerpania zapasów, a dostawca mięsa to w tym przypadku spółka Gobarto (w której skład wchodzi dawny Hunter-Wild, później przemianowany na PKM Dziczyzna). Oba rodzaje dziczyzny są dostępne w cenie 16,99 zł/opak. (5,66 zł/100 g).
Jak informuje biuro prasowe spółki Jeronimo Martins Polska (do której należy Biedronka), w tematycznym folderze poświęconym akcji zaprezentowano m.in. przepisy na dania z oferowanego mięsa dzikich zwierząt – co warte podkreślenia, określone jako „tradycyjne dla polskiej kuchni”. Są to mianowicie jeleń duszony w soku jabłkowym oraz gulasz z dzika z borowikami. Podobnie jak inne zamieszczone w broszurze receptury kulinarne zostały one skonsultowane z dyplomowanym dietetykiem.
Jak widać, rywalizacja obu sieci handlowych dotyczy również dziczyzny. Bez wątpienia nie pozostaje to bez wpływu na świadomość konsumentów, jeśli chodzi o ten rodzaj mięsa.
Red., Fot. biuro prasowe Jeronimo Martins Polska SA