Graff bliżej myśliwych - konkurs na najlepszy projekt odzieży
Czerwiec 25
10:01
2013
Wydrukuj
Ubrania firmy Graff z Wałcza są z pewnością dobrze znane każdemu
nemrodowi. Towarzyszą nam w łowisku już od niemal 20 lat i cieszą się
coraz większym zaufaniem użytkowników. Projektanci Graffa dokładają
starań, aby każdy najdrobniejszy element odzieży był dostosowany do
specyfiki polskich polowań oraz warunków atmosferycznych panujących
w naszym kraju. Mając jednak na uwadze różnorodne potrzeby i oczekiwania
myśliwych, firma Graff wraz z redakcją BŁ zaprasza wszystkich, którzy
mają pomysł na stworzenie lub udoskonalenie stroju myśliwskiego, do
udziału w konkursie na najlepszy projekt odzieży dla myśliwych.
Poprzednie dwie edycje konkursu (2003 i2008 rok) spotkały się z
ogromnym zainteresowaniem, a uwagi nadesłane przez Czytelników BŁ
zaowocowały poprawą funkcjonalności oferowanych ubrań. Płynie z tego
jasny wniosek – myśliwi chcą mieć wpływ na jakość oraz krój tego, co
będą nosić w łowisku. A specjaliści z Graffa są otwarci na ich sugestie.
Wszelkie innowacje lub udogodnienia, które chcielibyście mieć w swoim
stroju, możecie przedstawić w formie szczegółowego opisu bądź też
opatrzonego komentarzem rysunku (wykonanego w dowolnej technice).
Czekamy na projekty całych zestawów (czapka, kamizelka, kurtka i
spodnie) na wybraną porę roku, poszczególnych ich części lub nawet
pojedynczych elementów (np. kieszeni czy ładownic). W zależności od
przeznaczenia ubioru – spotkania towarzyskie, spacery po lesie,
polowania – należy uwzględnić rodzaj materiału, z jakiego powinien
zostać uszyty.
Jedna osoba może przysłać dowolną liczbę projektów. O ocenie będą
decydować innowacyjność i funkcjonalność przedstawionych rozwiązań,
w myśl dewizy „nowocześnie, użytecznie, modnie”.
Prace, z podaniem imienia i nazwiska, dokładnego adresu oraz numeru
telefonu kontaktowego, należy przesyłać do 15 września br. na adres
redakcji: skr. poczt. 54, 00-973 Warszawa lub e-mailem: braclowiecka@oikos.net.pl.
Autorzy trzech najlepszych pomysłów otrzymają komplety ubrań
z jesienno-zimowej kolekcji o łącznej wartości 6 tys. złotych,
a pozostali uczestnicy – niespodzianki ufundowane przez firmę Graff.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w listopadowym numerze BŁ.
Redakcja