Rozstrzygnięcie konkursu BŁ i firmy Nikon na hasło reklamowe
Styczeń 26
10:43
2012
Wydrukuj
Konkurs
spotkał się z dużym zainteresowaniem czytelników, czego wyrazem były
licznie nadesłane zgłoszenia. Otrzymaliśmy wiele ciekawych propozycji
haseł reklamowych. Komisja konkursowa wybrała i nagrodziła trzy spośród
nich.
I nagrodę – lunetę Monarch E 2,5-10x50SF – zdobył Norbert Smoliński
z Trzebieży, autor hasła „Jestem Nikon. JESTEM TYM, CO ŁĄCZY PASJĘ”.
II nagroda – lornetka Monarch 8,5x56 – powędruje do Jana Koteluka
z Białej, autora hasła „Jestem Nikon. JESTEM TWOIM KOLEJNYM TROFEUM”.
III nagrodę – lornetkę Action EX 7x50 – zdobył Tomasz Górski z Chlewisk za hasło „Jestem Nikon. JESTEM, BY CIESZYĆ OCZY MYŚLIWYCH”.
Wszystkim uczestnikom konkursu bardzo dziękujemy za udział, a zwycięzcom gratulujemy. Nagrody wyślemy pocztą.
Redakcja