strona główna
Aktualności
3 x P oznacza: przyjedź, poznaj ofertę, postrzelaj. Tak w skrócie można określić nową strategię marketingową Towarzystwa Handlu Zagranicznego Incorsa w Warszawie. 28 listopada br. firma uruchomiła filię swojego sklepu przy stołecznej strzelnicy Agvo na ul. Puławskiej 561. W grudniu jest planowane otwarcie drugiego sklepu, również przy warszawskiej strzelnicy, tym razem ZKS na ul. Marymonckiej 42. W najbliższym czasie podobna placówka Incorsy zacznie też działać na kolejnym obiekcie strzeleckim – w okolicach Pruszkowa pod Warszawą.
Wspomniana strategia 3 x P została dokładnie zaplanowana przez firmę:
- przyjedź – wspólnym mianownikiem wspomnianych obiektów jest ich lokalizacja w pobliżu zjazdów z dróg ekspresowych lub autostrady, tak aby potencjalni klienci mogli dotrzeć do wybranej strzelnicy bez konieczności przemieszczania się po zakorkowanej stolicy;
- poznaj – we wspomnianych filiach sklepów, w miarę możliwości lokalowych, klienci będą mieli szansę zapoznać się z pełną ofertą firmy Incorsa. Przed przyjazdem do danego punktu warto się upewnić, czy interesujący nas towar jest dostępny. W razie braku zostanie on dostarczony do konkretnej filii nawet w kilka godzin;
- postrzelaj – jest to chyba najważniejsza rzecz, ponieważ z wybraną jednostką broni będzie się można udać na jazdę próbną, czyli w tym wypadku na oś strzelecką.
Tekst i zdjęcia Paweł Szustkiewicz
Galeria
wszystkie artykuły
Przeczytaj również
- Statut PZŁ uchwalony ze zobowiązaniem do jego nowelizacji
- Uchylone kryteria powoływania łowczego krajowego i próba zmiany Statutu PZŁ
- Wątpliwości delegata na KZD
- Co ciekawego na Kniejach 2019?
- Profil kandydata na łowczego krajowego
- Żubry na poligony! Tylko na które?!
- Łowiecki Szczecin nie zawiódł
- Tarnowskie premie, czyli dojna zmiana
- Oświadczenie ws. sędziego GSŁ
- Koalicja „Niech Żyją!” ws. dzików i ASF-u
dodaj komentarz
0 komentarzy
Napisz komentarz
Uwaga!
Aby dodać komentarz, musisz posiadać konto w serwisie braclowiecka.pl oraz być zalogowanym.